Мотоблок бензиновий 7к.с. ДТЗ 570БН/М2-К (КОЛЕСА 4.00-8) 3/1 швидкості

Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді.
Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою.
Переваги мотоблока ДТЗ 570БН/М2-К:
Великий розбіг швидкостей між 1-ю і 3-ю передачею, 1-ша передача має значно нижчу швидкість — ідеально для роботи з навісним обладнанням.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням — більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк експлуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Зручне перемикання передач та візуальний контроль увімкненої передачі.
Механізм перемикання — посилений, немає потреби додатково натискати на важіль заднього ходу на кермі.
Мʼяке руківʼя важеля КПП.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним
конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 580/840 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур. Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які нековзкі руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Посилені місця кріплень заднього навісного обладнання — більш надійне виконання. Розбірний корпус КПП, задня кришка знімається — для полегшеного доступу в КПП.
Візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП — полегшений контроль кількості і якості (засмічення) оливи в КПП.
Висока якість лиття корпусу КПП. Більш тиха робота КПП — немає підвищеного шуму шестерень.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті. Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Диски захисту рослин у комплекті:
- запобігають засипанню рослин ґрунтом та їх пошкодженню фрезою під час роботи мотоблока;
- призначені для зменшення навантаження на вал редуктора під час роботи і для плавності в роботі (щоб не було сильного гойдання мотоблока в ґрунті);
- можуть бути маркерами для позначення обробленої ділянки.
Опис мотоблока ДТЗ 570БН/М2-К:
ДТЗ 570БН/М2-К – це полегшена версія мотоблока ДТЗ 570БН-К.
ДТЗ 570БН/М2-К теж оснащений двигуном потужністю 7 к. с., але має полегшену конструкцію шестеренчастої КПП із трьома швидкостями для руху вперед і однією для руху назад.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
- окрема передача назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
- знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
- розбірна задня кришка корпусу;
- посилене кріплення під активне навісне обладнання;
- візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
Також ДТЗ 570БН/М2-К укомплектований безпечним зчепленням нормально розімкнутого типу, високоефективним повітряним фільтром із виносним повітрозабірником.
ДТЗ 570БН/М2-К комплектується колесами 4.00-8. Наявність на колесах обгінних розблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока.
Ґрунтофреза має менші розміри і масу, ніж у ДТЗ 570БН-К, вона 6-секційна, регульована, формула (2+1)х2, максимальна ширина захоплення 840 мм. Також у комплекті є диски захисту рослин.
ДТЗ 570БН/М2-К – ідеальне рішення для невеликих присадибних або дачних ділянок, на яких обробку ґрунту доводиться здійснювати в умовах обмеженого простору.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 58 см |
Максимальна ширина обробки | 84 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Колеса пневматичні, Фрези |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1400 мм |
Ширина | 890 мм |
Висота | 810 мм |
Вага | 74 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип зчеплення | Нормально-розомкнуте багатодискове в олійній ванні |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Датчик рівня мастила | Так |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Номінальна витрата палива, г/квт∙год | ≤374 |
Колія коліс, мм | 500 |
Транспортні колеса | 4.00-8 з обгінними розблокіраторами |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 16; 83; 140 |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Спосіб включення заднього ходу | Вибір заднього передавання в основний КПП |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
ЗИП | У комплекті |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 580, 840 |
Привод фрези | Прямий із конічним редуктором |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 0,7; 4,0; 6,7/1,2 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Додаткове обладнання | Диски захисту рослин |
- Ціна: 21 024 ₴