Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді у заводській упаковці.
Мотоблок у зборі коштує дорожче.
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1080Д:
Надійний дизельний двигун потужністю 8 к. с.
Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з краном, паперовим фільтрувальним елементом та міцною металевою колбою забезпечує якісну фільтрацію палива.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття.
Передній бампер з ручкою для перенесення.
Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня LED-фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Опис мотоблока Кентавр МБ 1080Д
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність - в потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їх запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Крім електростартера в комплект електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока.
Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати і встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, але і достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідна часткова розбирання мотоблока.
Особливості моделі Кентавр МБ 1080Д:
- надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
- дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
- чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
- збільшена ширина колії - 740 мм;
- плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
- чавунна кришка картера;
- п'ятиточкове кріплення рами;
- металевий резервуар для палива;
- укріплена перфорована решітка радіатора;
- зручні і м'які рукоятки керма;
- розширений зіп.
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Україна |
Вал відбору потужності | Так |
Гарантійний термін | 24 міс |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Максимальна глибина обробки | 19 см |
Максимальна ширина обробки | 110 см |
Марка двигуна | ДД180В |
Мінімальна ширина обробки | 110 см |
Система запуску | Механічний стартер |
Швидкість обертання фрез | 400 об/хв |
Стан | Новий |
Зчеплення | Дискове |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Габаритні розміри | |
Вага | 293 кг |
Висота | 1000 мм |
Довжина | 2250 мм |
Ширина | 1060 мм |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість обертів двигуна | 2200 об/хв |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Об'єм двигуна | 452 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5.5 л |
Система охолодження двигуна | Водяна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувацькі характеристики | |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
ЗИП | У комплекті |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 12 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,8-23 / 1,2-4,6 |
Номінальна витрата палива, г/квт∙год | 287 |
Об'єм картера двигуна, л | 2 |
Об'єм масла в картері трансмісії, л | 5,0 |
Об'єм системи охолодження, л | 2,3 |
Привод фрези | Шестеренчасто-ланцюговий |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрезів | 22 |
струмом для під'єднання активної навіски | Да |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 223 / 291 |
Спосіб включення заднього ходу | Важіль |
Спосіб встановлення ґрунтофрезів | Окремо через перехідний редуктор |
Тип коробки передач | Шестерня |
Тип охолоджувальної рідини | Вода (дистильована) |
Тип приводу трансмісії | Ремінної |
Тип причепного пристрою | Мотоблучний тип |
Тип зчеплення | Дводискове сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
- Ціна: 41 400 ₴