Мотоблок дизельний 10 л. с. ДТЗ 510ДНЕ-К (колеса 4.00-10) 3 швидкості вперед, електростартер
Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді.
Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою.
Особливості дизельного мотоблоку ДТЗ 510ДНЕ-К:
-
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Металевий бокс для моделей з єлектростартером та АКБ на 28 Аг- кращий захист АКБ, електропроводки та замка запалювання, більш естетичний вигляд техніки
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Надійний та економічний дизельний двигун 186FАЕ потужністю 10 к.с. з електростартером дає змогу виконувати широкий діапазон робіт. Електростартер значно спрощує запуск двигуна в будь-яку пору року. Акумулятор ємністю 18 A∙год.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока
Опис дизельного мотоблоку ДТЗ 510ДНЕ-К:
Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН-К виготовляється також у модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ-К.
За якістю виготовлення і технічними характеристикам ДТЗ 510ДНЕ-К ідентичний моделі ДТЗ 510ДН-К: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привод на коробку передач, безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
- окрема передача назад/реверс в КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
- знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
- розбірна задня кришка корпусу;
- посилене кріплення під активне навісне обладнання;
- візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
У комплекті колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захопленням 1140 мм.
На транспортних колесах є обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | 186FAЕ |
Мінімальна ширина обробки | 62 см |
Максимальна ширина обробки | 114 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
В комплекте оборудования | Акумулятор, Колеса пневматичні, Фрези, Диски захисту рослин |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 10 к. с. |
Об'єм двигуна | 406 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Витрата палива | 1.8 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 710 мм |
Висота | 880 мм |
Вага | 135 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Тип зчеплення | Звичайне багатодіскове в маслянистій ванні |
Система запуску двигуна | Електростартер, Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Вал відбору потужності | задній поздовжній, під шпону ø18, l=24 |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. |
Колія коліс, мм | 600 |
Транспортні колеса | 4.00-10 з обгінними розблокіраторами |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 16; 83; 140 |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Спосіб включення заднього ходу | Вибір заднього передавання в основний КПП |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
ЗИП | У комплекті |
Привод фрези | прямий із конічним редуктором |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1; 4,6; 7,7/1,4 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Електрообладнання акумулятор | 18 А| год, замок запалювання |
Додаткове обладнання | Диски захисту рослин |
- Ціна: 38 500 ₴