Мотоблок дизельний 12 к. с. ДТЗ 512ДН (колеса 5.00-12) 4 передачи
Особливості моделі ДТЗ 512ДН:
-
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Надійний та економічний дизельний двигун 188FАЕ потужністю 12 к. с. – дає змогу виконувати широкий діапазон робіт.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+3)+(3+1+1) ширина захвату фрези 880/1140/1400 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.Пневматичні транспортні колеса 5.00-12 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока.
ОПИС
Мотоблок ДТЗ 512ДН - найпотужніший серед дизельних моделей ДТЗ. На цьому мотоблоці встановлено надійний двигун потужністю 12 к.с., в іншому конструкція даної моделі аналогічна моделі ДТЗ 510ДН. Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою ґрунтофрезою з максимальною шириною захвату 1400 мм. Це найбільший захват фрези серед мотоблоків ДТЗ.
Транспортні пневматичні колеса також великого розміру: 5.00-12 «ялинка». Так що цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
В комплекте оборудования | Фрези, Колеса пневматичні |
Вал відбору потужності | Так |
Гарантійний термін | 24 міс |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Максимальна ширина обробки | 140 см |
Марка двигуна | 188FА |
Мінімальна ширина обробки | 88 см |
Система запуску | Механічний стартер |
Стан | Новий |
Зчеплення | Дискове |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Габаритні розміри | |
Вага | 131 кг |
Висота | 910 мм |
Довжина | 1780 мм |
Ширина | 670 мм |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Кількість циліндрів | 1 |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Об'єм двигуна | 438 куб. см |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувальницькі характеристики | |
Діаметр коліс, дюйм | 5.00-12 з обгонными разблокираторами |
Колія коліс, мм | 750 |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 40; 95; 130 |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 5,5 мм × 235 мм /40шт. |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 10=(3+1+1)×2 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 4,2; 10,5; 14,5 / 3,6 |
Привод фрези | прямий із конічним редуктором |
Система запуску двигуна | ручний стартер |
Спосіб включення заднього ходу | Рукоятка на рулі |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Тип зчеплення | Звичайне багатодіскове в маслянистій ванні |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
- Ціна: 33 978 ₴